blandt unådde folkeslag og spennende kulturer.

End of the spear! Misjon blandt unådde folkeslag.

end of the spear

Har sett film med teamet i kveld, «End of the spear». Sinnsykt bra film! har sett den før, men fikk tårer i øynene også denne gangen.. Det er en sann historie som handler om hvordan noen misjonærer dro ut i djungelen i Ecuador for å gi evangeliet til et krigerfolk. de første mennene som får kontakt med folket blir drept, men familiene til de drepte misjonærene drar ut og forkynner evangeliet til Waodani folket. I dag finns det flere troende blandt dette folket pga noen mennesker som var villige til å ofre alt for evangeliets framgang!

Vi lever for dette, for de unådde folkeslagene! Gud om jeg bare får se et folkeslag nått gjennom mitt liv, er det verd hele mitt liv! Om jeg lever eller dør skal det være for deg Jesus.. Du er mitt liv!

Misjon blandt de unådde folkeslagene er det som brenner i meg etter å ha sett denne filmen. Det er 6650 folkeslag på jorden som fortsatt ikke kjenner til evangeliet. Gud sender ut arbeidere for å fullføre oppdraget, det er historie som venter på å bli skrevet! Vi lever i en tid der flere mennesker blir frelst hver dag enn noen gang før. Mirakler, helbredelser skjer, døde reises opp igjen! Det er ikke tid for å sitte hjemme å tenke på førtidspensjonering, Gud har kalt oss til å forkynne evangeliet til alle folk/etnos! Håper du kjenner kallet i ditt hjerte.

Gud gi meg muslimer, gi meg animister, buddister, hinduister, så jeg kan gi dem evangeliet! Så de kan bli frelst!

Legg igjen en kommentar