blandt unådde folkeslag og spennende kulturer.

Snart søndag!

Pastor Yanko i team-huset

Denne uka har gått utrolig fort, i morgen er det søndag igjen! Det betyr møte i Signs&wonders church Velingrad! 🙂 Denne uka har det vært dåp og husforsamlinger, bibelskole og mye praktisk. Besøk i muslimske landsbyer og tid med teamet! hverdager fyllt med Jesus mirakler! Fremtiden for Balkan er spennende, har sånn tro på Yanko som leder arbeidet her som begynner å ta form med bibelskole, menighet, evangelisering og sosialvirksomhet. han har et stort hjerte for mennesker i alle situasjoner. Denne måneden kommer Walter Zuniga tilbake for noen dager og skal undervise bibelskolen og menigheten, Walter har bodd her med familien og ledet arbeidet i 5år i Balkan og er nå en av pastorene i SOS Church i Stockholm. Gleder oss masse til han kommer!

Jeg er så takknemlig til Gud og til Johannes Amritzer at jeg har fått tak på dette livet og at misjonærslivet har blitt en virkelighet for meg. Bibelskoler forvandlet mitt liv, det å få reise ut på festival blandt karamajong folket i Uganda, WOW! Takk Jesus! Takk Mission SOS… Det er ikke lenger bare en drøm som det sikkert kan være for mange, men det er hverdagslivet. I årene framover er det samme visjon samme drøm, samme liv! Nye unådde folkeslag for Jesus, nye kulturer å lære kjenne, mennesker liv forvandles i et møte med Jesus i hverdagen! frelsnings-mirakler, helbredelser, befrielser, det er så virkelig, Apostlenes gjerninger er til å ta på, om du først får smaken på det er du hekta.

Namalu, Uganda 2007

Når man får se det livet du leser om i bibelen, vil man ikke ha noe annet en det ekte radikale livet med den Hellige Ånd i hverdagen. Det er mulighet til å reise med på en festival med Mission SOS, men jeg advarer du kommer ikke til å være den samme etter du har bedd for syke som blir helbredet og gråtet gledestårer med personer som tar frelsesbesluttning og ber etter deg en bønn til Gud om frelse. Når du ser hele familier komme til tro og får starte husforsamling og undervise dem i å bli sterke etterfølgere av jesus.

Jeg kunne skrevet så mye mere, men jeg bare sier GÅ MISSION SOS BIBELSKOLE, eller REIS MED PÅ EN FESTIVAL… UNÅDDEFOLK MISJON, Det er ikke noe du vil angre på!

Vi snakkes!


Legg igjen en kommentar